Tämä on se kuuluisa "kiireviikko" eli joka toinenhan meillä on 3 terapiaa, ja ei oikein tunnu kerkeevän mitään. Sitten ne "väliviikot" on niin kiire kotihommien kanssa, että ei oikein tunnu kerkeävän mitään :D No mähän siis kudon, se on mun mielestä yhtä kuin kotihommat. Kuulemma ei lasketa... Mä en käsitä, eikö toinen voi ihan hyvin hoitaa tiskikoneen, pyykkikoneen, takan lämmityksen, ruuan laiton, siivoamisen yms. pikkuaskareet, kun mulla on erittäin TÄRKEÄÄ tekemistä, eli sukankudontaa ohjelmassa?! Ai siis pitsisukkien kudontaa lasketa kotitöiksi?! JA PAH! Mähän kudon....

Jos oikein nopea on, saa astianpesukoneen ja pyykkikoneen, sekä kaikki edellä mainitut pikkuaskareet suoritettua alle tuntiin (siis välttävällä laatustandardilla) jolloin jää aikaa (AAH!) melkein (laskutavasta riippuen) 4 tuntia kutomiselle... Jotenkin noin toi kaava on mennyt aina kuin vain mahdollista :D

Eilen miekkonen sai aikaiseksi laittaa hoitopöydän paikoilleen. Se siis on ostettu jo pari viikkoa sitten (käytettynä), mutta pikanttina lisänä ei mahtunut ovesta sisään :D Meidän vintin huoneiden ovet on extrakapeat ja hoitopöytä extraleveä, eli ei stemmaa yhteen. Vähän ruuveja pois, ja avot, nyt on hoitopöytä meidän makuuhuoneessa. Lopullista sijoitusta on vielä mietittävä, koska kyseiseen fasiliteettiin on vielä mahdutettava myös pinnasänky, mutta en ihan vielä kyllä pidä sen kanssa kiirettä :) Itse sänky on siis olemassa, mutta saa nyt vielä odottaa osina vähän lähemmäs H-hetkeä.

Kelan laputkin on vielä viemättä, tänään käydään terapiassa naapurikunnassa, siinä on Kela kätevästi keskustassa, eli tiputan ne sinne lokeroon. Jos vaan suinkin muistan! Mä en käsitä miten tää muisti alkaa prakaamaan jo tässä vaiheessa. Yleensähän sanotaan, että imetys vie muistin, mutta ilmeisesti se on mulla vaan se viimeinen silaus kovalevyn puhdistukselle. Jonkun näköinen esiresetointi näyttää tapahtuneen jo odotusaikana... Innolla odotan mun muistikapasiteetin kehitystä... Kun nyt vaan vielä tän pari kuukautta muistais edes töihin pukeutua, niin olisin kovasti tyytyväinen. Mun kriteerit tyytyväiseen elämään eivät ole kummoiset :D

Massukuvaa on ollut tarkoitus tässä taas ottaa (miten niin oon massukuva-addikti :D) Edellisistä raskauksista ei ole olemassa YHTÄÄN kuvaa minusta raskaana, joten nyt otan asian koko rahan edestä takaisin ;)

Yksi suuri uutinenkin odottaa julkaisemistaan, mutta siitä asioiden ratkettua lisää. Tässä vaiheessä hymyilen vain salaperäisesti typerän onnellinen hymy naamalla :D