Eilen illalla tapahtui jotain todella kauheeta.

Köllöteltiin ja juteltiin siinä illalla sängyssä, ja oltiin juuri käymässä yöpuulle, kun alkoi supistaa vatsaa. Noh, jotain siinä hinuttiin ja yhtäkkiä vatsa sattui niin paljon, etten pystynyt muuta kuin itkemään. Mä vaan itkin ja itkin ja muutamassa minuutissa kramppi meni ohi, mutta tunteena ihan äärettömän kauhea. Ilmeisesti vatsalihakset meni johonkin ihme kramppiin tuosta supistuksesta ja hetken jo luulin, että jotain ihan kauheeta tapahtuu.

Onneksi meni äkkiä ohi, ja jälkeenpäin ei ole ollut mitään tuntemuksia. Nauroinkin (sitten kun taas pystyin...) että mulla iski iskias vatsaan. Samanlainen hengen salpaava kipu kun oli kyseessä, hyvä että hengittämään pystyi.

Tässä mielenkiinnolla vaan odotan, että mihin tämä tästä kehittyy.

Edelleen olen varsinkin tuon ktl linkin luettuani: Raskaana olevien pandemiarokotukset että en kyllä moista myrkkyä itseeni työnnä. Jos jo pelkkä maksalaatikko luokitellaan tyyliin "ei missään nimessä raskausaikana" niin miten sitten viruksen ruiskuttaminen on ihan turvallista koska "ruotsalaiset ja norjalaisetkin" tekevät niin... Ihan oikeesti, mä en löydä tuosta "tiedotteesta" yhtään faktaa joka puoltaa rokotetta.

Minulla on jo CP vammainen lapsi, en mä ehdoin tahdoin halua edes mikromääräistä mahdollisuutta siihen, että rokote aiheuttaa sikiössä poikkeavuutta.

Sori vaan, mutta mä oon vähän ehdoton mun sikiön terveydestä...!