Tänään sain vihdoin terkkarin kiinni. Kiinnisaamattomuuteenkin oli selkeä syy (niinkuin uumoilinkin). Sikanuhan takia koko sivupiste on laitettu kiinni (terkkarit sairaalan puolelle töihin) ja sen myötä, myöskin puhelimeen ei ole ketään vastaamassa. Ihan kiva! Joku olis vaan voinut kertoa sen myös puhelinvaihteelle, nimittäin koko torstain ja perjantain kaupungin puhelinvaihde uskollisesti yhdisti mua juurikin noihin alanumeroihin -ja valitteli, että kaikki numerot on varattuja. Käytännössä ne numerot mitään varattuja ollut, vaan puhelimet oli laitettu kiinni -kun ei kerran ketään ollut paikallakaan!

Noh, sen siitä saa kun palveluja ulkoistetaan ja tiedonkulku on mitä on.

Joka tapauksessa, kun kerran olin ollut yhteyksissä heihin jo silloin kun olin kipeä, niin kirjoittaa minulle takautuvasti ne kaksi päivää (kuulemma kahdesta tunnista ei voi kirjoittaa sairaslomaa :D) mitä olin sängyn pohjalla kotona.

Laittoi mulle myös lääkäri ajan jo 11.12 (piti olla seuraava neuvola-aika hänelle) ja siirsi varsinaisen neuvola ajan 18.12. Yritti kyllä, josko olisin käynyt siinä "samassa" sillä toisella (jonka kanssa "ei ihan synkannut") neuvolatädillä samalla kertaa, mutta selitin jotain ympäripyöreää, että mieluummin tulisin hänelle... ei onneksi tentannut sen enempää vaan antoi mukisematta sen ajan seuraavalle perjantaille. Mä kyllä sitten tykkään tosta tädistä :D

Muutenkin antoi vihjeitä noista närästysjutuista, ja neuvoi vielä koittamaan Gaviscon  mikstuuraa, josko edes helpottaisi vähän. Tosin melkein samaan hengenvetoon totesi, että jos kauheasti päivän mittaan potkii vaaveli ja kun kerran työ on istumatyötä -niin ei välttämättä tosiaan millään lääkkeillä laannu.

Tänään sitten maistoin ruokatunnilla ekan kerran tota "mönjää" ja ei kyllä mikään makuelämys ollut. Siinä vaiheessa kuitenkin poltteli jo taas sen verran, että eipä maku lopulta ollut kynnyskysymys. Aluksi tuntuikin vaikuttavan, mutta puolen tunnin päästä oli taas sama korvennus päällä. En sitten tiedä, vaikuttaako lopulta mitään (muuta kuin psyykkisesti) mutta katsellaan nyt pari päivää -josko edes ilta helpottaisi -sekin olisi jo paljon.

Silloin 11.12 kuulemma myös katsotaan olenko vielä työkuntoinen, ja vihjaili siihen tyyliin, että jos tämä olo sinne asti jatkuu niin lääkäri kirjoittaa sairaslomalle suoraan sinne äitiysloman alkuun asti. Toivottavasti ei, kun kuitenkin mä tykkäisin ihan rauhassa saada sen oman pöydän tyhjäksi, vaikken sitten enää tällä viikolla mitään "uutta" ottaisikaan työn alle.

Tässä vielä viime viikolta viikon 30 massukuva, tämä on otettu mun uudella kameralla -mun ihana aviomieheni osti mulle järjestelmäkameran yhdistettynä synttäri ja häälahjana, ja voi veitsi, että onkin valikkoa valikon perään -onneksi mulla on tässä aikaa sitä opetella käyttämään ;)

1259598949_img-d41d8cd98f00b204e9800998e