Tässä vielä mahakuvia, kun yhtäkkiä tuli mieleeni, että niitäkin vielä lymyilee koneella julkaisematta

Tässä vk 27 (mustan pitäisi pienentää PAH! sanon minä...)

1257795239_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä tilanne tänään eli vk 28

1257795269_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Karseeta vauhtia kasvaa kumpu!!! En mä käsitä miten mä mahdun esim. joulupöytään -ja siitä mennään vielä kuukausi, että mä oon edes halkeamisen paikkeilla HUOH!

Mahtaisikohan armeija myydä halvalla puolijoukkuetelttoja? Siinä sais olla ihan pari reikääkin, jotta saa pään ja noi ulokkeet pihalle... Mä alan olla melko epätoivoinen ton mun vaatekaapin kanssa. Onneksi nyt on väkisin keskiviikkoon asti kotipäiviä, niin ei tarvi taas murehtua vaatepolitiikkaa...

Noi valkoiset housut nimittäin alkaa olla viimeisiä vaatekappaleita joiden kanssa voi istua töissä (ilman että vyötärö painaa ikävästi mahaa). Ei puhettakaan, että vyötäröä voisi kääntää -normaalihousuissa. Koska sitten painaa niin ikävästi mahaa, ja ei pysty olemaan.

Kaipa tässä on kohta luovutettava, ja suunnistettava sinne kirpparille -kun nyt tulis se tili ensin :)