Pikapäivitys, otin nimittäin "aamutirsat" jotka sitten venyi tuohon puoli yhteentoista -noh, oonpahan ainakin aiheellisesti sairaslomalla.

Aamulla olo oli ihan hirveä! Vaikka yö meni suht hyvin ja eilen oli ihan sellaista seminärästystä (verrattuna sunnuntaihin -joka siis on tällä hetkellä närästysmittarin huippulukemat) niin aamulla kuvotti oikein kunnolla. Ei meinannut pystyssä pysyä.

Heivasin hetulaani ensiavuksi yhden banaanijugurtin. Ja istuskelin sohvalla. Maailma alkoi pyöriä, joten heitin levyksi. Kun hiukan olo helpotti hipsin hakemaan muroja keittiöstä ja toin mehua sohvan viereen. Murot vähän tasoitti oloa, mutta edelleen oli tosi kuvottava olo (ihan kuin silloin kun on "juuri" se aika kun pitäisi mahataudissa juosta vessaan) vaikea selittää, koska millään lailla ei kuitenkaan ollut tarvetta oksentaa. Nuo mahahapot varmaan tekee tepposiaan.

Odotan blogissa on puhuttu paljon homeen hajusta. Nyt mä tiedän mitä tarkoittaa kun kaikki haisee. Siis herran jestas sentään, mun pitää miettiä mitä mä haluan jääkaapista, avata ovi ja kärppänä napata kyseinen elintarvike ja äkkiä karkuun keittiöstä. Luojan kiitos mä olen se joka täyttää sen kaapin -jotta tiedän mitä siellä on ja missä se sijaitsee.

Nyt mun on pakko ulkoistaa itseni lounaalle. Josko jonkun muun tekemä ruoka sentään uppoaisi, kokkaamaan musta ei nyt ole -vaikka kyse olisi pelkästä paistinpannulla lämmityksestä... Ei pysty.

Eli mä lähden tästä syömään ja toivon, että jo iltapäivän puolella pystyisin istumaan sohvalla -sormet syhyää jo kutomaan!!! (Sairas, mikä sairas... ;D)