No niin, tänään sitten soitin terkkarille, kun ei vaan meinaa nää supistukset laantua. Maanantaina oli sellaset kymmenkunta. Eilen parinkymmentä. Tänään kasin ja puoli kympin välillä 6...

Soitin terkalle ja selitin tilanteen, kuunteli henkäisi kerran ja tokaisi "mä kirjoitan tästä sulle loppuviikon sairaslomaa, katsotaan maanantaina mikä on tilanne" Mä en oikein osannut sanoa mitään, kun mun puhelun perimmäinen tarkoitus oli ihan vaan kysellä, että mikä on normaalia ja pitäisikö huolestua -ja missä vaiheessa. Vissiin sitten tässä vaiheessa aletaan tekemään asialle jotain, eli ollaan vaan kotona... Oon vieläkin vähän hölmistynyt, kun ei sen nyt näin pitänyt mennä! En mä mittän sairaslomaa ollu kinuumassa...

No terkka on myös kätilö eli siinä mielessä osaa varmasti asiansa, enkä hänen ammattitaitoaan mitenkään kyseenalaista. Kuulemma jos vielä levon jälkeen supistelee (tätä tahtia...) aletaan tarkkailemaan kohdun suun tilannetta. Eihän kaveri nyt ihan vielä saisi sieltä olla tulemassa, aivan liian pieni on vielä... Eli nyt sitten vaan köllötellään ja kudotaan -mikä ei sinänsä ole ollenkaan huono vaihtoehto :)

Hassua, että ensin ei haluaisi olla töissä ja nyt oon sitä mieltä, et oisin mä nyt ihan hyvin voinut töitäkin tehdä :D Miten niin mielialanvaihtelua raskaana?!