Eilinen oli suorastaan yhtä helvettiä. Mua ei ole koskaan närästänyt / ollu noin paha olo, jollei jotain mahatautia lasketa. Silti ei kuitenkaan ollut yhtään sellainen oksetus olo, vaan ihme kuvotus ja täysinäinen olo. Toisaalta taas sellainen sattuminen, niinkuin olisi sudennälkä :D

Käytiin vähän maaseutumatkailemassa tässä lähiseudulla, en ole pitkään aikaan käynyt Kustavissa (okei, noin 7 vuotiaana viimeksi...) ja käytiin siis ex tempore siellä, nyt kun noi kaksi mikrobia ovat isällään runsaan viikon, niin voi tehdä tällaisia matkojakin -ilman mitään mahtavaa "joko me ollaan perillä" kuoroa takapenkillä ;)

Reissu piristi ja perillä oli aivan mahtavaa toscakakkua! Join teetä, mikä varmaan minut tuntevalle olisi heti käräyttänyt... Mä kun juon AINA kahvia. Nyt ei vaan viime aikoina ole toi kahvi houkutellut, sen närästysominaisuuksien ansiosta :)

Tänään sen sijaan on koko päivän aamusta asti ollut hyvä olo. Kävin juomassa vettä aamulla puoli kolme ja puoli seitsemän, ja tuli vain semmoinenkin mieleen, että mahdoinkohan eilen juoda liian vähän -jos siitäkin osittain johtui toi megalomaaninen yökötys. Tänään pitää tarkkailla juomapuolta vähän tarkemmin ja lisäksi opetella tunkemaan suuhunsa jotain joka kolmas tunti -muuten on korvennus kurkussa taattu!

Tänään menen myös lankaostoksille (JEEE) mä oon myös karmee friikki kutomaan... Just tänään aloitin tytölle bambumekkoa. Kun oma tunika alkoi jotenkin niin tympiä -onhan siinä ne loppumetrit juuri alkamassa -jotenkin mulle aina käy näin... Sitten päättelen sen joskus parin kuukauden päästä kun saan jälleen inspiraation. En ole koskaan tykännyt kutoa väkisin, kun se muutenkin on vain harrastus. Siksi en myöskään koskaan ole tehnyt kenellekään mitään niin, että sen pitää olla tiettyyn aikaan valmis -se ei vain sovi minulle...

Jaahas, nyt pitää mennä tunkemaan jotain kitusiin, ennenkuin ollaan taas närästyspisteessä :D