Ja sairaslomalla ollaan, tuleva pikkuihminen käyttää mun mahalaukkua ja kylkiluita siihen tahtiin potkimiseen -että ei millään pysty istumaan. Ihan hirvittävä oksetus / närästys / hirvitys olo koko ajan. Pitää päästä makuulle vähän väliä, eikä mulle vielä ole hankittu töihin työsuhde BadenBaden:a eikä sitä läppäriäkään, mitä vois sitten nakuttaa mahan päällä :)

Annan itselleni kuitenkin 85 pistettä (sadasta) töissä olosta, enkä enempää tahtoisikaan. Työt pärjää yksinään, ne joku tekee tai sitten ei, mä ainakin nautin olostani kotona -koska ei ole myöskään mitään järkeä, että mä väkisin istun 7,5 tuntia töissä ja illat olen 5 tuntia toimintakyvytön sen takia, että joka paikkaan särkee.

Koneella istuminen on taas tällä hetkellä melko myrkkyä, eli päätän raporttini tähän. Jahka tämä möyriminen vähän lakkaa, ja saa levättyä, niin olotila yleensä paranee huomattavasti. Nyt ei onneksi kuitenkaan vielä supistele -eli mä viisastun koko ajan :)