Mahaa juilii (tai siis vatsalihakset huutaa hoosiannaa) joka aamu, joko oon ollu liian kyljelläni, liian mahallani tai liian selälläni. En mä keksi missä asennossa mun pitäisi nukkua. Jos laittaa munakellon soimaan 5 min välein, jotta tietää vaihtaa asentoa -jää yöuni melko hataraksi...

Siispä kärsin. Henkeä ei meinaa saada kun vatsan sivusta viiltelee siihen malliin. Kärsittävää tässä onneksi riittää, kun ei olekaan kuin reilut 20 viikkoa arvioituun H-hetkeen. 153 päivää näyttää laskuri viisaasti laskeneen :)

Nyt ei sentään enää yökötä mikään. Päinvastoin, olen pistänyt itseni porkkanadieetille, eli kuuden jälkeen en syö mitään muuta kuin korkeintaan porkkanoita kermaviilidipillä. Näin jää ne mässyttämiset iltaisin vähän vähemmälle. Tämä päätös tuli sen illan jälkeen, kun olin syönyt 2 roiskeläppä pitsaa, puoli pussia sipsejä, 1,5 litraa limpparia, pari jäätelötikkua, karkkia (niin hedelmä kuin salmiakki) ja vielä vähän olis hiukonut... Ihan uskomattoman määrän pystyy ihminen tunkemaan itseensä moskaa :) Lopputulos-jopa parempi on, kun kuorii ja paloittelee puoli kiloa porkkanoita, ja vetää ne yhteen hönkään dipin kanssa. Eikä muuten tee mieli mitään sen jälkeen -niin täysi on olo.

Vaunuja oon pikkuhiljaa katsellut. Vahvasti taivun käytettyjen puolelle, mutta haluaisin vaunut, jotka on "jotain merkkiä". Edellisten mikrobien kanssa ostin jotkut ihme italialaisviritelmät, jotka nitkui ja natkui joka puolelta. Toisaalta kumpikaan ei myöskään viihtynyt vaunuissa hiukkaakaan -eli sen puoleen käytettiin vasta rattaina enemmän. Toiveissa olisi, että tämä SakariNella nyt jaksaisi ottaa myös esim. vaunupäikkäreitä -mutta katsotaan, miten käy. Käytettynä siis, ja mielellään jotain tunnettua merkkiä. Hinta ehdottomasti alta 300 (no jos se toukka ei suostukkaan niissä olemaan -niin en kyllä maksa itteeni sen kipeämmäksi) euroa, mutta mutta... Huutonet:n valikoima on (ainakin tällä hetkellä) melko suppea, ainakin jos kriteeriksi laittaa, että ne pitäisi pystyä hakemaan. Käytännössä ei ole mun mielestä mitään järkeä maksaa kuljetusliikkeille vaunun roudaamisesta järkyttävää ylihintaa. Sinänsä mua harmittaa toi Huutonet:n hakupalvelun suppeus -voi hakea vain paikkakunnittain -miksei esim. muiden samanmoisten palveluiden tapaan (esim. nettiauto) lääneittäin? Enhän mä voi tietää, millä näistä lähipaikkakunnista juuri ne mun haluamat vankkurit sijaitsee.

Toinen asia, kaikki vaunut on joko punaisia, vaaleanpunaisia tai sinisiä. Vihreitä en ota, vaikka kirveellä uhattaisiin. Vihreä on kamala väri. Huoh, tästä tulee vielä rankkaa...