Uusi viikko jälleen, ja nyt on ehkä se "huolettomin aika" raskaudesta. Käytännössä oireina ei ole muuta kuin edelleen jos äkkinäisesti kääntyy niin vihlaisee niin maan vietävästi mahan sivulta. Se on kuitenkin lihas mikä siellä vihoittelee... Edelleen kauhulla odotan sen äitymistä.

Tuo vihlaisu myös muistuttaa siitä viheliäisestä iskiaksesta, mikä mulla on aina iskenyt jossain kohtaa raskautta. Odotan kuin kuuta nousevaa, että tämä olisi poikkeus, eikä tarvitsisi kärsiä siitä lamaannuttavasta kivusta, kun ei voi liikkua mihinkään päin kun keuhkoista karkaa ilmat ja maailma sumenee kivusta... Jotkin asiat eivät siis unohdu.

Eilen illalla kinasteltiin isukin kanssa siitä, että halutaanko tietää sukupuoli vai ei. Jostain syystä isukki ei sitä halua tietää, ja mä taas olen ehdottomasti sitä mieltä, että tietenkin se halutaan tietää :) Jotenkin aika hauska, että yleensä ollaan asioista periaatten tasolla ainakin (toimintamallit joilla lopputulokseen päästään voivat sitten olla kuusta ja maasta) melko samoilla linjoilla. Nyt ei sitten olla :D

Yritin ehdottaa, että jos mä sitten vaan otan tiedon vastaan, ja hän poistuu siksi aikaa huoneesta, tai pyydä lääkäriä piirtämään vaikka uros naaras merkin paperille, jonka antaa mulle mukaan. Mutta ei... Jos hänkään ei tiedä, niin en mäkään saa tietää, kun ei saa olla salaisuuksia ;) Tää varmaan alunperin juontaa juurensa siihen, että hän haluaisi kovasti, että vauva olisi poika, ja mä menin sanomaan, että mulla on tästä vahva tyttötunne :)

Noh, jahka tästä vähän väännetään, niin eiköhän sitä yhteisymmärrykseen päästä. Eihän se ultralla tehty sukupuolen määritys koskaan edes ole 100% varma. Ainoastaan lapsivesinäytteestähän saa 100% tuloksen sukupuolen suhteen.

Yhtään vauvanvaatetta en ole ostanut, ehkä sitten rakenneultran jälkeen, jos sittenkään. Mä olen ton suhteen vähän ehkä taikauskoinen, ja jotenkin mun on hirveen vaikea ennen syntymää ostaa vaatteita. Johtuuko se sitten siitä, ettei vielä tiedä millainen nyytti on tulossa, vai mistä? Joka tapauksessa, äitiyspakkauksellahan nyt pääsee ihan hyvin alkuun, ja loput tarpeelliset kyllä ohan 100% varmasti ehtii ostamaan kaupasta sitten tarpeen vaatiessakin :)

Tossa sukupuoliasiassa yritin vedota myös siihen, ettei tiedä minkä väriset vaunut ostetaan... :D Kuulemma mustat, niin ei tarvi tietää sukupuolta :D On se niin jäärä! :D