suhteellisen oireettomasti on taas menty, tuon alkuviikon myllytyksen jälkeen. Iltaisin kun kudon (yllätys!) sohvallla pötkötellen, niin silloin alkaa tasainen jumputus alavatsalla, kun on vissiin reisitreenin aika :)

Muuten on ollut ihan hyvä olo. PItää vaan muistaa juoda tarpeeksi. Eilen unohduin töissä tekemään vain töitä, enkä täyttänyt mun vesituoppia -ja se sitten kostautuikin iltapäivällä ihan hirveellä närästyksellä. Närästyksen saa pysymällä poissa juomalla noin litran vissyä aamupäivän aikana.

Töissä on hirvittävä kiire. Eilen sain kuulla, että muutokset tarkoittaa käytännössä sitä, että meidän osastolle lisätään töitä, ja yksi ihminen vähemmän. Tämän lisäksi tarkoitus on että mä olen lomautuksella vielä 2 viikkoa ennen kuin jään äitiyslomalle. Aivan hirveä yhtälö... Mun pitäisi vielä opettaa mun sijainen tässä jossain välissä -eikä se olekaan ihan niin yksinkertaista, yllättävän paljon on asioita (joita tässä oon kirjannut ylös pikku hiljaa), jotka on vaan vuosien varrella jäänyt mun tehtäväksi. Ja teenkin ne tossa vasemmalla kädellä sivussa, mutta nyt ne pitäisi kaikki muistaa ja kirjata + kertoa miten milloin ja niin edelleen. Pulju pysyy kyllä pystyssä vaikka jäänkin pois, mutta mielelläni tiedon jakaisi eteenpäin, ettei toisten tarvitsisi tehdä turhaa työtä vaan siksi, ettei tiedä miten joskus on tehty. Pienen firman huono puoli on juuri tämä organisoimattomuus tietyllä tasolla. Eikä tämä enää edes ole pieni fima, mutta kaikki käytännöt on samat, kuin silloin kun talossa oli työntekijöitä kymmenkunta.

Supistuksia tulee jo silloin tällöin, varsinkin silloin kun hermostun tai riuhdon. Toisaalta se pistää hiljentämään, ja muistuttaa, että tässä ollaan hautomo, eikä mikään työjuhta enää :)

Uusia nimiehdotuksiakin on sadellut edelleen tasaiseen tahtiin, tässä nyt mieleen tulee: Jarkko, Sigmund, Sakke (muunnos Sakarista...), Jesse jne. en enää muista ,kun niitä siis tosiaan tulee melkein joka ilta =) Jostain vain tulee joku nimi, ja sitä pitää sitten makustella...

Ensi viikon keskiviikkona onkin sitten jo se ultrakin, kyllä se aika vaan rientää, vaikka siihen juurikin oli NIIN pitkä aika :D