Nyt on vähän turvotus laskenut, ja painokin lähentelee jo vähän sellaisia "normaaleja" lukemia. Vaikka omasta mielestähän tuo vaaka näyttää silti liikaa.

Lopetin tupakanpolton 25.3.2008 klo 15:30 eli silloin on vedetty viimonen henkonen omasta röökistä. Tämän seurauksena myös vaaka on alkanut näyttää ihan mielettömiä lukuja... olen lihonut tuosta ajankohdasta 13 kiloa! Nooh, oli mulla varaakin -olin aivan liian laiha, mutta kyllä tossa valehtelematta sellaiset 5 kiloa on ihan täysin ylimääräistä. Kilojen miettiminen ei nyt kuitenkaan ole tällä hetkellä se pääasia, kyllä niitä sitten kerkiää tammikuun jälkeen miettimään :)

Yritän nyt vain pitää ton syömisen sen verran aisoissa, ettei ihan hirveästi tulisi ylimääräistä näinä ekoina kuukausina, jottei tuota ruokaa työntäisi suuhunsa ihan kahden edestä -tässä vaiheessa :)

Nyt alkaa jo maistumaan muutkin ruuat kuin pelkkä pitsa. Myös ruuanlaitto onnistuu jo ilman mitään suurempia yökötyskohtauksia. Pari viikkoa meni niin, että pelkkä ajatuskin ruuan laitosta sai palan nousemaan kurkkuun -niimpä oltiin aikamoisella eineslinjalla :D

Tänään olis tarkoitus vääntää makaronilaatikko ja kinkkupiirakka (niin, niin, ei mitään ylimääräistä syödä...) suurimman osan piirakasta ajattelin kuitenkiin pakastaa vierasvaraksi, saa nähdä kuinka käy suunnitelman :)

Eilen jo hypistelin vauvan bodeja alennusmyynnissä, ihan mielettämät alet näytti ainakin Tarjoustalossa olevan. Ihan muutamalla eurolla olis saanut vauvannuttua jos jonkinmoista. Sen verran olen kuitenkin taikauskoinen, etten uskalla vielä ostaa mitään. Esikoisesta ostin koko raskausaikana yhdet ainoat puolipotkuhousut, ne on kyllä vieläkin tallella :) Tästä varmasti tulee osteltua vähän enemmän.

Kuulemma mun hoivavietti / ostointo vähän leviää... Mä en osta vauvanvaatteita, mutta kuulemma me hukutaan kohta koiranleluihin. Oon kuulemma vetänyt överit... :D Joka kauppareissulta tarttuu mukaan jotain alennuksesta... Ilmeisesti pitää pitää pientä taukoa -kumminkin Haukkua kiinnostaa enemmän lasten pipot sekä pahvilaatikkojen tuhoaminen kun mun hienot mukamas ikeniä hierovat härvelit ;D

22.7 on sitten ultra, vielä pitäisi 2 viikkoa jaksaa kärvistellä sen tiedon puolesta, että onko kaikki kunnossa. Välillä tulee tosi epätodellinen olo, varsinkin nyt kun oireet on käytännössä hävinnyt. Ensin valitetaan huonoa oloa, ja sitten sen puuttumista ;D